Bine ai venit !!!

Pai in primul rand tin sa-ti multumesc ca ai trecut pe aici. Ai un loc special in inima noastra si as aprecia daca ai lasa un comentariu, un mic vot pe aici !!! Iti urez un bun venit si o lectura cat mai placuta, sper ca ceea ce citesti sa fie placut sufletului tau !

VA PLACE CEA CE CITITI?

sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Te doresc...

Te doresc. Stii asta, desi nu vrei sa recunosti ,o stii, o simti, o vezi in privirea mea. Dorinta. De ce nu ma iubesti macar putin....Sa-mi dai putin din clipa ta, atat de mult doresc sa stau un moment cu tine, doar noi, noi doi,impreuna. Te doresc atat de mult, poate nu exista limite pe acest pamant. O sa incerc sa gasesc un mod de a arata tuturor limita mea, o sa zbor pana la luna si apoi la soare si am sa caut iubirea, am sa o caut, am sa o gasesc si am sa o aduc la tine. O sa ti-o dau pe toata, toata iubirea mea....Te doresc, imi doresc sa stau cu tine pana cand luna se uita la noi si dupa ce pleaca si vine el, soarele, eu sa fiu acolo, tu sa fi acolo, tu langa mine si eu langa tine. Noi doi. Macar un moment sa simt ca stii cat te iubesc....Si poate nu ti-am aratat nimic...dar voi zbura...si voi gasi iubirea. Si ma voi face mica si voi intra in inima ta, voi planta acolo iubirea mea imensa care sper sa aiba loc, si voi pleca....Voi astepta sa creasca, pana cand voi putea sa gust din ea. Putin...macar putin. Te doresc iubire....si nu vei afla niciodata acest lucru ...doar daca.... poate....

> JUST ME <





https://www.facebook.com/photo.php?fbid=669708439740248&set=a.324159134295182.80888.324132307631198&type=1&theater

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu